Marka Semilac z nową identyfikacją wizualną

przez czwartek, Marzec 2, 2017

Symbol w nowym wydaniu jest zgodny z charakterem marki – aspiracyjny i sensualny.

Produkty Semilac cieszą się ogromną popularnością w kraju i za granicą. W związku z dynamicznym rozwojem marki, zdecydowaliśmy się stworzyć logo, które odda jej charakter – będzie aspiracyjne i kobiece. Odświeżona identyfikacja wizualna pozwoli nie tylko utrzymać pozycję w branży, ale i odpowiednio pozycjonować nasze produkty na rynkach zagranicznych. Przystępując do projektu kierowaliśmy się nie tylko obecnymi trendami, które stawiają na prostotę i czytelność, ale przede wszystkim – na sugestie od użytkowniczek naszych produktów. Nowe logo, stworzone przez Agencję Reklamową OPUS B Brand Design, zostało wskazane w badaniach przez konsumentki, jako wyróżniające się na półce, ale i bardzo eleganckie. Zmiany identyfikacji wizualnej marki Semilac nie należy mylić z klasycznym rebrandingiem. W naszym procesie modyfikacji podlegało wyłącznie logo – skład produktów oraz ich jakość pozostały bez zmian – na najwyższym poziomie. Zmiana logotypu jest dla marki Semilac procesem ciągłym, co oznacza że podczas stopniowego wprowadzania na rynek produktów z nowym logo, będzie można cały czas kupić te w starszych opakowaniach, z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo chcemy aby na rynku występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo – jednak to wymaga czasu.

– Nasza marka nieustannie się rozwija. Przed nami kolejny, ważny rok – chcieliśmy się do niego odpowiednio przygotować, dlatego zdecydowaliśmy się zweryfikować naszą dotychczasową identyfikację wizualną – mówi Joanna Mączka, Marketing Manager Semilac. – Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, który stworzył nowoczesny projekt, uwzględniając to co jest dla nas najistotniejsze, czyli opinię naszych konsumentek – dodaje.

Mocny diament

Istotnym elementem nowego logo jest symbol diamentu. Uproszczono jego formę, nadając mu charakter bardziej nowoczesnego, a jednocześnie maksymalnie czytelnego znaku – co ułatwia jego wszechstronną aplikację. Powstał mocny i wyrazisty symbol, który idealnie dopełnia wizerunek marki i firmy.

 

Semilac ewolucja logo

W związku z dynamicznym rozwojem marki oraz coraz większą otwartością na światowe rynki, Semilac zmienia logotyp! Symbol w nowym wydaniu jest aspiracyjny i sensualny – swoją formą uosabia kobiecy charakter oraz najwyższą jakość. Mocny i wyrazisty diament doczekał się unowocześnienia. To idealne dopełnienie wizerunku marki Semilac :)Jednocześnie informujemy, że wymiana asortymentu przebiegać będzie w sposób płynny i nieinwazyjny – przez pewien czas w ofercie dostępne będą produkty ze starym logotypem. Ich formuła i jakość pozostają niezmienne. Klientki nie mają wątpliwości – wspólnie udało nam się stworzyć logotyp o bardziej światowym charakterze, który świetnie wpisuje się w nowoczesne standardy. Wierzymy, że jego nowa forma spotka się z Waszym uznaniem 🙂

Opublikowany przez Semilac na 2 marzec 2017

0

Nikt jeszcze nie skomentował.

Co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

wypełnij aby zweryfikować że jesteś człowiekiem :)